lördag 4 oktober 2008

ISENGARDs "Vinterskugge"

Vet att det varit tyst här ett tag men det beror främst på att min dator valde att gå sönder. Har därför skickat iväg den för reparation och därmed är möjligheten till bloggande högst begränsad.

Idag när jag strosade runt i stadens skivbutiker hittade jag i alla fall ISENGARDs "Vinterskugge". ISENGARD är Fenriz soloprojekt från sena 1980-talet fram till mitten på 1990-talet. Skivan består av tre demos som släpptes mellan 1989 och 1993. ISENGARD var ett sidoprojekt till DARKTHRONE och Fenriz står för alla instrument och rösten på skivan.

Jag återkommer när jag har lyssnat in mig på skivan.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vinterskugge ät helt ok men jag föredrar skivan Höstmörke ist.

Bra blogg förresten...

trailJoel sa...

Tack för både tipset och för att du uppskattar bloggen.

Skall införskaffa Höstmörke också. Måste bara lyssna in mig ordentligt på Vnterskugge först...